جشنواره ملی ایده و اختراع با عنوان یک ایده یک دنیا توسط گروهی از نخبگان، در تاریخ ۱۸ بهمن ماه در پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود. با شعار توسعه و ترویج کارآفرینی و حمایت از کالای ایرانی

رویکرد این جشنواره تجاری سازی و ارج نهادن به فعالیت های علمی کشور و همچنین ترویج و توسعه فن آفرینی می باشد.

در سالهای اخیر برای پیشبرد اهداف علمی فناورانه و تکامل ایده های ثبت شده در کشور تلاشهایی انجام گرفته، است اما جشنواره هایی هم در سطح بین المللی برگزار می شود و تمرکز آن تنها بر ایده های ناب قرار دارد. داشتن ایده های ناب از ویژگی های نخبگان ایرانی است.

برگزار کننده گان این جشنواره دو گروه از نخبگان هستند که از حدود ۱۳ سال قبل در جشنواره های داخلی و خارجی شرکت داشته و توانسته اند اساس نامه ای را با توجه به نقاط ضعف و قوت برای شروع یک رویداد مهم ملی تنظیم کنند.

کسب مقام اول مسابقات جشنواره پژوهشی یک ایده یک دنیا،رشته پزشکی توسط دانش آموز عزیز و سختکوش جناب آقای امید سجادی را به همه ی عزیزان تبریک عرض می نمائیم

کسب مقام دوم مسابقات جشنواره پژوهشی یک ایده یک دنیا،رشته ماشین شیمیایی ( کمیکار ) توسط دانش آموزان عزیز، آقایان امید سجادی،کسری رضایی و آرمین برزگران را به خانواده دبیرستان سلام اسلام تبریک عرض می نمائیم.

Print Friendly, PDF & Email